TUS Transports Urbans de Sabadell Ajuntament de Sabadell

Sistema de gestió de TUS

12

 TUS ha desenvolupat un sistema per identificar, evaluar i tenir actualitzada la informació referent als Aspectes Mediambientals que puguin tenir impactes  significatius sobre el medi ambient. Al mateix temps s’ha definit un sistema de Una vegada identificat els aspectes mediambientals i tenint en conte la normativa vigent i el marc establert a la Política de Qualitat i Mediambient, s’estableixen unes pautes de control amb el fi de minimitzar els impactes que es puguin generar.

El Consell Rector fixa els objectius per un període determinat, alhora que s’assegura de dotar-los dels recursos necessaris tant materials com humans. El personal de TUS, té el grau de competència necessari pel lloc de treball desenvolupat, rebent formació i sensibilització continuada i específica pels diferents llocs de treball. Des de TUS es manté una comunicació tant interna com externa amb diferents estaments administratius, amb els usuaris i amb tot el personal intern de TUS.

Tot el sistema està degudament documentat amb els diferents manuals i procediments que s’han creat pel bon funcionament del Sistema de Gestió de Qualitat i Mediambient de TUS.

Notícies

  • PARADES INTERMÈDIES SOTA DEMANDA EN HORARI DE NIT D'AUTOBÚS URBÀ. A PARTIR DEL DIA 22 DE NOVEMBRE DE 2018.

    Atenent que hi ha una demanda social creixent per tal de millorar les condicions de seguretat de determinats col·lectius a la via pública, potenciant la perspectiva de gènere a la mobilitat, i la importància de la funció social del transport públic, el proper 22 de novembre de 2018, l’Ajuntament posa en marxa les “Parades nocturnes intermèdies del servei de transport urbà de Sabadell” per tal de facilitar un punt de parada més proper a la destinació dels usuaris en horari de nit del servei.

    Aquestes parades es realitzaran amb les següents condicions:

    Les persones usuàries interessades en realitzar una parada intermèdia hauran de dirigir-se al personal de conducció amb antelació i comunicar-li la seva intenció de baixar en una ubicació en concret, que mai podrà ser fora de la ruta que realitza l’autobús.

    El conductor o conductora atendrà aquestes peticions preferiblement cercant un lloc amb accés directe a vorera o voral, com per exemple davant de passos de vianants, guals, etc., sempre que interpreti que no suposi un perill per la seguretat vial en general (de la persona que baixa del bus, del propi bus i d’altres usuaris de la via pública, com ara, vianants, ciclistes, d’altres conductors...) i que no existeixin obstacles a la vorera o voral que puguin dificultar la baixada, com ara arbres, terrasses o altres elements de la via pública.

    Les baixades sempre es realitzaran per la porta davantera, per tal que el personal de conducció pugui comprovar fàcilment la idoneïtat del punt de parada i tenir-ne un major control; excepte si es tracta d’una persona que necessita la rampa per a PMR, cas en que es faria servir la porta intermèdia.

    En cas que no sigui possible atendre la petició per motius de seguretat, es deixarà a l’usuari o usuària a la següent parada més propera.

    L’horari d’aplicació serà des de l’inici del servei fins a les 6 h del matí i des de les 22 h del vespre fins a la finalització del servei, tots els dies de l’any i serà d’aplicació per a qualsevol usuari del servei.

    Llegir més clik

     

Utilitzem cookies per millorar el nostre lloc web i la seva experiència al utilitzar-lo. Ja s'han establert galetes utilitzades per al funcionament essencial d'aquest lloc. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information