Atenció al client
Formulari de contacte
Centre d'informació i atenció al client
Horari d'atenció al client: De dilluns a divendres de 9 a 13h i de 15 a 19h
Del 5 al 9 i del 19 al 23 d'agost només obert als matins, de 9 a 13h Del 12 al 16 d'agost tancada
Tel. 93 727 00 90 Email: atencioclient@tus.es
Serveis
Punt d’informació personalitzada sobre el Transport Públic de Sabadell, principalment sobre el servei d’autobús urbà i també sobre el bus interurbà, bus nocturn, Rodalies i Ferrocarrils de la Generalitat.
- Bus
- Tren
- Taxi
- Parquing
- Carril bici
Distribució de guies i horaris.
Venda de títols de transport per a l'autobús urbà de Sabadell.
Informació de la xarxa de punts de venda de les targetes TUS.
Seveis que trobaràs en aquest punt d'atenció de la T-mobilitat:
- Alta persona usuària: dona't d'alta al sistema T-mobilitat.
- Adquisició de suport: pots comprar la targeta T-mobilitat.
- Càrrega i recàrrega: compra títols de transport i carrega'ls a la teva targeta.
- Alta FM/FN: acreditació del perfil de família monoparental o nombrosa.
- Bescanvis: canvia gratuïtament la teva targeta si ha deixat de funcionar per una causa relacionada amb el mal funcionament del sistema.
- Duplicats: adquireix un duplicat de la targeta si l'has perdut o te l'han robat o si ha deixat de funcionar per un mal ús aliè al sistema. Has de tornar a pagar el cost del suport (4,5€) peró pots recuperar el títol que hi duies carregat.
- Factures: demana factures de qualsevol compra T-mobilitat que hagis fet.
- Gestió d'incidències: has tingut algun problema amb la T-mobilitat? Reportar-ho i iniciem el tràmit de solució.
- Bitllet d'inciència: si has tingut algun problema amb la targeta i has hagut de comprar un bitllet d'incidència per viatjar, demana el reemborasment de l'import.
- Altres gestions: modifica dades personals, restableix la contrasenya, vincula i desvincula persones usuàries al càrrec teu, creació de compte web, baixa de suport i de persona usuària.
Venda de títols de transport integrats ATM.
Més informació a www.atm.cat
Presentar suggerències, queixes i reclamacions sobre el servei d’autobús urbà.
Altres canals d’informació i atenció al client
Cotxeres i oficines de TUS Passeig del Comerç, 64 08203, Sabadell Barcelona + (34) 937 107 951