Incidències

En cas de que trobeu algun objecte oblidat per un altre passatger, lliureu-lo al conductor, doncs aquest passatger probablement el reclami. Si és vostè que oblida algun objecte a l'autobús , el pot reclamar el dia següent a les oficines de TUS o bé trucant al telèfon 937 107 951 on li diran si s'ha trobat i com el pot recollir. En cas de prendre mal a l'autobús durant el trajecte o en baixar, comuniqueu-ho al conductor per a que li indiqui el procediment que ha de seguir. Conservi el bitllet o la targeta i anoti el número d'autobús i l'hora.

Agraïm la seva col·laboració en fer que el transport urbà de Sabadell sigui cada cop millor.

Uso de Cookies

En aquest lloc web utilitzem cookies pròpies i de tercers per facilitar la navegació, millorar l'experiència d'usuari i oferir-te serveis personalitzats relacionats amb els serveis de transport públic, així com per analitzar el trànsit web. Prem el botó per acceptar el seu ús i continuar navegant. Per obtenir més informació, consulteu la nostra Política de Cookies.