TUS Transports Urbans de Sabadell Ajuntament de Sabadell

Política de qualitat i medi ambient

El Consell Rector de T.U.S.S.C.C.L, defineix una política de qualitat i medi ambient en la que atén les necessitats de l’usuari, compromisos amb les administracions, els serveis subministrats, els objectius particulars i la legislació i reglamentació aplicable. Es per això que ens vam plantejar fer el servei de transport de viatgers de la ciutat de Sabadell adaptant-nos a les noves necessites que a la societat en general i als nostres usuaris en particular els hi vagin sorgint, prenent el compromís d’una millora continuada de la qualitat i del medi ambient del nostre servei.

Es per això que la que la nostra política de qualitat i medi ambient es pot concretar en:

-          Satisfer les necessitats i expectatives dels nostres clients i incrementar permanentment la seva percepció de la qualitat del nostre servei:

  • Dispensant el tracte més acurat a l'usuari (Atenció a l'Usuari).
  • Informant de forma eficaç i puntual davant qualsevol situació que ho requereixi.
  • Garantint la fiabilitat del servei.

-          Treballar sobre la reducció de l’impacte mediambiental que poden tenir el funcionament de les nostres activitats, reduint consums energètics, emissions atmosfèriques, nivells de soroll, realitzant un ús sostenible de recursos naturals i millorant la segregació en origen dels residus generats a cotxeres.

-          Planificar les accions per abordar els riscos i oportunitats.

-          Garantir el compliment dels compromisos adquirits amb l'administració i qualsevol altre organisme extern. Ser respectuosos amb el medi ambient complint amb la legislació i reglamentació que afecta al servei i altres requisits que l'empresa subscrigui voluntàriament.

-          TUS identifica tots els recursos tant humans com a tecnològics per garantir la major eficàcia del servei i per això incorpora de forma progressiva les noves tecnologies disponibles en el nostre sector. (Nous vehicles, S.A.E., noves comunicacions, panells electrònics de parades, etc).

-          Motivar i formar permanentment a les persones que formen part de la nostra organització respecte a millorar la qualitat del servei, i un major respecte al medi ambient.

-          Revisar i actualitzar periòdicament els objectius de qualitat i medi ambient.

-          Comunicar a tots els nivells de la nostra organització, així com a les parts interessades, la importància del compliment de tots els requisits del sistema de qualitat i medi ambient, començant per la present.

-          Posar a disposició del públic els objectius de la nostra política.

Notícies

  • PARADES INTERMÈDIES SOTA DEMANDA EN HORARI DE NIT D'AUTOBÚS URBÀ. A PARTIR DEL DIA 22 DE NOVEMBRE DE 2018.

    Atenent que hi ha una demanda social creixent per tal de millorar les condicions de seguretat de determinats col·lectius a la via pública, potenciant la perspectiva de gènere a la mobilitat, i la importància de la funció social del transport públic, el proper 22 de novembre de 2018, l’Ajuntament posa en marxa les “Parades nocturnes intermèdies del servei de transport urbà de Sabadell” per tal de facilitar un punt de parada més proper a la destinació dels usuaris en horari de nit del servei.

    Aquestes parades es realitzaran amb les següents condicions:

    Les persones usuàries interessades en realitzar una parada intermèdia hauran de dirigir-se al personal de conducció amb antelació i comunicar-li la seva intenció de baixar en una ubicació en concret, que mai podrà ser fora de la ruta que realitza l’autobús.

    El conductor o conductora atendrà aquestes peticions preferiblement cercant un lloc amb accés directe a vorera o voral, com per exemple davant de passos de vianants, guals, etc., sempre que interpreti que no suposi un perill per la seguretat vial en general (de la persona que baixa del bus, del propi bus i d’altres usuaris de la via pública, com ara, vianants, ciclistes, d’altres conductors...) i que no existeixin obstacles a la vorera o voral que puguin dificultar la baixada, com ara arbres, terrasses o altres elements de la via pública.

    Les baixades sempre es realitzaran per la porta davantera, per tal que el personal de conducció pugui comprovar fàcilment la idoneïtat del punt de parada i tenir-ne un major control; excepte si es tracta d’una persona que necessita la rampa per a PMR, cas en que es faria servir la porta intermèdia.

    En cas que no sigui possible atendre la petició per motius de seguretat, es deixarà a l’usuari o usuària a la següent parada més propera.

    L’horari d’aplicació serà des de l’inici del servei fins a les 6 h del matí i des de les 22 h del vespre fins a la finalització del servei, tots els dies de l’any i serà d’aplicació per a qualsevol usuari del servei.

    Llegir més clik

     

Utilitzem cookies per millorar el nostre lloc web i la seva experiència al utilitzar-lo. Ja s'han establert galetes utilitzades per al funcionament essencial d'aquest lloc. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information